THE THINGS






WE CREATE ON A COLD WINTER DAY ++


8 opmerkingen :

  1. Mooie hangertjes! Ik hoop dat het nog lang koud is bij jullie > nog meer mooie creaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties Marion en als altijd mooi in beeld gebracht.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhhhhhhhh, so gorgeous!

    stop by soon, lovely blogger.

    michele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marion,

    Even zeggen dat ik altijd zo geniet van je blog en de foto,s .
    Zo,n natuurlijke uitstraling heb je in je huis , lekker licht maar
    toch stoer , helemaal mijn smaak .

    Bevalt het goed in jullie nieuwe woning , je woont er natuurlijk al weer
    een poosje maar ik ben toch wel nieuwsgierig .....

    Voor nu wil ik een fijn weekend wensen en mocht ik hier niet
    meer komen voor de feestdagen .....ook dan veel gezelligheid
    en plezier gewenst !

    Hartelijke groet van Gea


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je dit zelf maakt,ik vind het super schattig,voor morgen een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fraai. Staat er nu ook nog een tekst in/op die sterretjes ? Groet, Dee.

    BeantwoordenVerwijderen