MJÖLK














5 opmerkingen :

  1. prachtig zo mooi hadden of hebben wij ze niet in nederland ,me zulke flesjes is het een genot om ze e kopen hahahha ...die sneeuw die hebben we wel niet overal in nederland toeval niet in ons deel het noorden maar in het zuiden een pak hahaha ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto, ik kan niet anders zeggen zeg....

    En ja ook ik ken die reclame nog melk de witte motor en dat je dan je melksnor af likte :D hahahah

    En is het koud in Zweden??

    Kus Caab

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o nostalgie..en ook wit-blauw geniet steeds mijn voorkeur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, pas viel mij op dat je af en toe de Nederlandse woorden wat veranderd. Maar ja Zweeds is ook een tweede moedertaal geworden voor je, dus helemaal niet vreemd.
    En ik zou zin krijgen in melk, of komt het door die fles.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie melkflesjes, prachtig wit met een vleugje blauw erin verwerkt.
    Jij zal zo onderhand wel aan het verZweedsen zijn, af en toe wat Zweedse woordjes door de Nederlandse taal moet kunnen toch. Iets om trots op te zijn..

    Het zijn wel hele koude foto's die je gemaakt hebt, BRR

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen