vrijdag, november 11, 2016

Sneeuw












Alweer vrijdag, deze week krijgen we na een week regen,
sneeuw afwisselend met zon, regen, sneeuw.
In de 11 jr. dat we in Zweden wonen kan ik me niet
herinneren dat er zo vroeg in het jaar sneeuw in Zuid Zweden
is gevallen. Tussen de buien door genoten we van prachtige
winterplaatjes.


Verder heb ik weer een paar dozen kunnen opruimen.
Nu het huis in het bos van binnen vorm krijgt.
Besef ik 80 kvm. is niet zo heel groot.
Maar beiden vinden het een uitdaging
om daar straks een leefbare plek te maken
voor ons 2-en. 
Het huis staat in het bos en de grote
ramen zorgen ervoor dat 
we het gevoel hebben dat buiten, binnen komt.



Wij hebben geen vaste kasten of wanden
om kasten tegen aan te plaatsen en daarnaast 
is de opbergruimte beperkt tot een doos met kerstspullen :)

Het is een hele uitdaging om spulletjes die
ik jaren met zorg bijelkaar heb gesprokkeld een plekje
te geven of niet en dan gaan ze in de verkoop.
Deze mooie kalligrafie penselen vind je op
de Till Salu blog: 

Kram/Marion








3 opmerkingen:

  1. schön sieht das aus ;)
    liebe Grüße
    Rosi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, de sneeuw. Het is inderdaad vroeg bij jullie dit jaar.
    Kerstspullen, ja die zijn het bewaren waard. Zet ze in een mand met deksel en die kan gewoon als decoratie dienen het hele jaar.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sfeervolle foto's, erg mooi en succes met alles.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen