dinsdag, december 27, 2016

Geluk














Wat jouw gelukkig maakt, bepaal je zelf.
De laatste blog van dit jaar, denk ik hahahah..
Zoals ik op IG schreef, het is tijd om de zware ballast
van 2016 achter ons te laten, de stenen gooien we overboord
en we varen met een lichte last verder het nieuwe jaar in.



Bewust worden van het hier en nu
Genieten van het zijn en de prachtige omgeving 
waarin we in leven.
Dankbaar voor elk mooi moment, 
klein en groot.

Ik wens iedereen een mooi 2017.



















5 opmerkingen:

  1. Zit ik een heel mooi stukje te schrijven......weg.....nog maar een keer ...ik ga tevreden het nieuwe jaar in en laat mijn zorgen en verdriet achter ....loslaten is mijn nieuwe levensmotto.....het gaat je steeds makkelijker af....ik wil me gelukkig voelen en zijn...dat ga ik weer proberen in het nieuwe schone jaar.....liefs fan mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klopt genieten iedere dag opnieuw en dankbaar zijn voor wat er op je pad komt, ballast weg ermee! Een mooi 2017 ook voor jou en je naasten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geluk zit vaak in het zien van kleine momenten, ik geniet van je blogberichten en foto,s en ik hoop dat je ons daarmee weer zal verrassen in 2017. Verder wens ik jullie een heel liefdevol 2017 vol kleine geluksmomentjes. groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook een geweldig, inspirerend en gezond 2017.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne jaarwisseling, en veel geluk voor het nieuwe jaar.
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen

Haken voor beginners