Naar het licht toe.














De kortste dag is voorbij,
wij gaan naar het licht toe.

Terug blikken, gewoon heel even, maar niet te lang:
ik zelf ben van het vooruit kijken.

Lieve Hugo is er niet meer, bijna 11,5 jr. onze 
trouwe&beste vriend. 
Een groot gemis van onvoorwaardelijke liefde.
Dankbaar dat we hem zolang nog bij
ons hebben gehad ♥

Lieve Indi is 1 van de 5 beestjes
waar we mee begonnen toen we ruim 
11 jr. geleden naar Zweden kwamen allen over.

 De kestboom staat 
En ik wil iedereen bij deze 
hele fijne dagen wensen.

God Jul
&
Gott Nytt År. 🌲

En wie weet zien we elkaar in 2017.

Kram/Marion
















6 opmerkingen:

  1. O altijd erg om een beestje te moeten missen, vooral als ze al zo lang bij je zijn geweest.
    Wel prachtige foto's van zowel de poes als de hond.
    Ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen toe en alle goeds voor volgend jaar.
    Heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne kerstdagen en een prachtig nieuwjaar.
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marion, ik wens jou en je gezin een fijne kerst en een goed, mooi en gezond 2017.
    Tot ziens in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen jullie ook....ik ben ook wel van het vooruitkijken hoor.....maar soms is het verdriet zo groot dat je het even niet meer kunt...maar ik ken jezelf en weet dat alles weer goed komt....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen