dinsdag, januari 31, 2017

De bezem erdoor?










Gisterochtend zei ik tegen mezelf, 
jij gaat die linnenkast eens opruimen.
Wat hebt je het afgelopen jaar aangehad?
Ik ben van mening heb je iets langer
dan een jaar niet gedragen: HupekeeWegErmee :) 

Vandaag belde ik met Meiss, wil je die kofta (zweedswoord)
voor vest nog hebben van mij, want ik geloof
niet dat ik hem nog ga dragen, een prachtige kofta.
Maar ik heb hem afgelopen winter niet aangehad.

Morgen ga ik een begin maken.
Hoe doen jullie dat, bewaren jullie
lang kleding of kun je het ook makkelijk van
de hand doen:


Vest: is verkocht!









9 opmerkingen:

  1. Oh dat vind ik zo'n mooi vest. Volgens mij heb ik dat regelmatig voorbij zien komen op foto's toch!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe precies hetzelfde! Sommige dingen twijfel ik dan, maar weer een jaar later blijkt dan dat ik het beter meteen weg had kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Draag het vest nooit, dus waarschijnlijk gaat die naar de volgende liefhebber….

      Verwijderen
  3. Wat een leuke vest! En of dat ik er interesse in heb!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahah.. hou je in gedachten Veerle, dank je wel voor je reactie

      Verwijderen
  4. i love your blog! such a beautiful place.
    with many greetings patricia

    BeantwoordenVerwijderen