zaterdag, september 23, 2017

En toen was het herfst.






































Zo heerlijk genieten, ondanks de vele regen er toch uit.
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Doordat het er zoveel water uit de lucht
is gevallen, staat het bos vol 
met de meest verschillende soorten paddestoelen.

Hoe heerlijk is het niet, gezellig de kaarsjes weer aan.
Warme cosy vesten voor de wat kille avonden.

Zelf ben ik een echt seizoen mens.
Stiekem kan ik eigenlijk niet wachten
tot het blad van de bomen is, een lichte nachtvorst
en mooie vertraagde sneeuwval
Winterschoenen en jassen weer aan.

hahahah.. nee ik ga niet op de seizoenvooruitlopen…
maar gewoon heerlijk genieten van elke dag.





/Marion 



Ps. zien jullie hier rechts ?
Er is een nieuwe lijst aangemaakt met
heerlijke booginspiratie:
Veel plezier.















3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Vooral die kandelaar is prachtig.
    Ken je mijn blog ook? www.hipenkleurig.blogspot.nl Ik blog over mijn vakanties (Öland!), mijn dagelijks leven en de webwinkel met de zelfgemaakte spullen. Liefs Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al eigenlijk met mijn hoofd in de novembermaand..dus dat van sneeuw en vrieskou kan ik goed begrijpen. Heerlijk om na een wandeling dan weer thuis te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen