maandag, september 25, 2017

zonnige Zondag

























Na weken met heel veel regen, 
eindelijk weer eens een zonnige dag.
Wat was dat extra genieten.

De terrasjes zijn hier gesloten na het zomerseizoen.
Maar zeg nou zelf, hier hebben we geen servering nodig.

Ondertussen ben ik op zoek naar verlichting.
Dit is absoluut geen straf voor mij: want
ik heb een echte lampentic, maar net dat ene
bijzondere lampje… ik combineer vintage industrie met
modern. Nog veel te doen.





Fijn begin van de week allemaal.










2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's weer, alles ziet er gewoon ook veel mooier uit als de zon schijnt hè. Hier na regen de vorige week ook een prachtig weekend gehad met veel zon. En dat was heel welkom want ik heb twee dagen gewandeld tijdens een leuke verzorgde tocht hier in het hoge Noorden.

    Vandaag heel bewolkt maar de komende dagen gaat het weer richting de 20 graden hier dus ik ben blij met dit prachtige herfstweer.
    Ik wens je een fijne dag en succes met je zoektocht naar dat ene leuke lampje ;-)

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Gea, Wil graag nog een mooie route wandelen als we weer in Nederland zijn. En als ik dan in het Hoge Noorden ben, laat ik het je weten: tips voor mooie wandel route. Kram / Marion

      Verwijderen