woensdag, oktober 11, 2017

Höst Edit































Ineens kwam het, misschien omdat ik
even met mijn gedachten bij andere dingen moest zijn.
Misschien omdat een collega vroeg wil je
foto's maken op mijn bruiloft of misschien omdat iemand
vandaag op Instagram schreef:
 ¨ik wil over een tijdje heeeeel graag je kerstfoto's zien in jouw stijl¨

En dacht laat ik het vandaag eens proberen, gewoon
in de bostuin….. een klein begin voor deze amateur
fotograaf, die toch publicaties in tijdschriften/boeken in binnenbuiten
land op haar naam heeft .) kuch …….hahaha..
I think I'm back.


Nee zonder gekheid ik doe ook maar wat, waarschijnlijk
is mijn geluk gewoon dat ik een beelddenker ben
dankbaar voor onze mooie natuur.


Paddenstoelen was het thema, want daar hebben we er dit jaar
genoeg van.


Kram/ Marion










1 opmerking:

  1. Mooi!
    Ook ik hou van je foto's, je eigen, authentieke, fotografie style ;-)

    Fijn weekend!
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen